2013. szeptember 9., hétfő

Eddig történt

Apával mindennapos téma közöttünk a 4. baba kérdése, ő "csak" azért visszakozik néha, mert akkor új lakás, és totálisan új (7 vagy 9 személyes) autó kell :)))

Szülés után 4 hónappal, áprilisban, megjött az első menzeszem. Vártam mint a Messiást, mivel el akartam már kezdeni a fogamzásgátlót. Azt, amit úgy utálok... mert annakidején ilyentől híztam nagyon sokat... De elkezdtem. Más alternatívát nem találtunk. 4 hónapig szedtem, augusztusig, ebből a 4 hónapból 2 semmit sem ért, mert többször elfelejtettem bevenni a bogyót. Nem nekem való, na. Nem egy 3 gyerekesnek, akinek rengeteg tennivalója van, azt se tudja hol áll a feje, még ilyenre is figyeljen?! :)

Szóval a gyógyszert elhagytam augusztus 6-án, rá 3 napra rendre megjött, és hálistennek 29 napos ciklussal befejeztem az első bogyó nélkülit... Most tartunk a 4. cn, kiváncsi vagyok, hogy hány napra jön meg?! Már ha megjön :)))

0 szólj hozzám! (+add yours?)